top of page
Helena Satué, violí i direcció artística
Va començar a estudiar violí a l'edat de cinc anys. Després d'obtenir els seus títols en el Conservatori de Barcelona i l'Escola Superior de Música Reina Sofía de Madrid i posteriorment en el Conservatori Nacional de París, continua perfeccionant-se en el Conservatori de Ginebra i en la Hochschule für Musik Köln amb la professora Mihaela Martin, on obté el màster el 2011.
La crítica l’ha descrit com una violinista de condicions excepcionals, amb un domini absolut i virtuós de l'instrument i de primer nivell per la seva refinada i elegant tècnica. Va guanyar el seu primer concurs als dotze anys, seguit de nombrosos premis i recompenses en diversos concursos nacionals i internacionals. La seva experiència artística passa per l'experiència orquestral, cambrística i solista.
S'inicia en l'experiència pedagògica treballant d'assistent de la professora de violí Keiko Wataya en el Centre Superior de Música del País Basc (Musikene). El 2011 va ser nomenada professora de violí a l'ESMUC.
Des de 2014 és membre fundador del quartet de corda Cosmos Quartet. Actualment, toca un violí de David Bagué construït l'any 2019 a Barcelona.
La crítica l’ha descrit com una violinista de condicions excepcionals, amb un domini absolut i virtuós de l'instrument i de primer nivell per la seva refinada i elegant tècnica. Va guanyar el seu primer concurs als dotze anys, seguit de nombrosos premis i recompenses en diversos concursos nacionals i internacionals. La seva experiència artística passa per l'experiència orquestral, cambrística i solista.
S'inicia en l'experiència pedagògica treballant d'assistent de la professora de violí Keiko Wataya en el Centre Superior de Música del País Basc (Musikene). El 2011 va ser nomenada professora de violí a l'ESMUC.
Des de 2014 és membre fundador del quartet de corda Cosmos Quartet. Actualment, toca un violí de David Bagué construït l'any 2019 a Barcelona.
Joel Bardolet, violí
Ha dedicat els últims anys a la investigació i estudi del llenguatge musical. Des d'Ockeghem i el renaixement, la relació de la paraula i la música, fins als paisatges atemporals de Morton Feldmann.
La seva relació de vida amb Jordi Móra li ha imprès una percepció de la vivència fenomològica que és ben present en cada lectura d'un text musical.
És el director musical del projecte Bach-Inventions de la prestigiosa companyia de dansa MalPelo, amb qui comparteix escenari i laboratori de treball regularment, experimentant la bellesa del gest, l'escolta honesta i integrant materials literaris, d'arquitectura i científics en el mètode de treball.
Forma part de la generació marcada per la llum del Quartet Casals i ha rebut mestratge de Rainer Schmidt, Muriel Cantoreggi, Eva Graubin així com la inspiració d'una llarga llista d’artistes que no para de créixer: Clive Brown, Ferenc Rados, Rita Wagner, Eberhard Feltz, Lorenzo Coppola...
Ha estrenat i enregistrat algunes de les obres del compositor Joan Magrané, de qui va rebre les Variacions sobre The Last Rose of Summer i el concert per a violí i orquestra l'Or de l'Azur estrenat a l'Auditori.
En els darrers anys ha liderat i dirigit diferents orquestres destacant el vincle de concertino convidat a la Scottish Chamber Orchestra dirigida per Maxime Emylyanychev. Actualment és concertino principal a Musique des Lumières (Suïssa) i comparteix projecte amb els seus amics músics del Trio Fortuny, grup resident al Palau de la Música Catalana els pròxims 3 anys.
La seva relació de vida amb Jordi Móra li ha imprès una percepció de la vivència fenomològica que és ben present en cada lectura d'un text musical.
És el director musical del projecte Bach-Inventions de la prestigiosa companyia de dansa MalPelo, amb qui comparteix escenari i laboratori de treball regularment, experimentant la bellesa del gest, l'escolta honesta i integrant materials literaris, d'arquitectura i científics en el mètode de treball.
Forma part de la generació marcada per la llum del Quartet Casals i ha rebut mestratge de Rainer Schmidt, Muriel Cantoreggi, Eva Graubin així com la inspiració d'una llarga llista d’artistes que no para de créixer: Clive Brown, Ferenc Rados, Rita Wagner, Eberhard Feltz, Lorenzo Coppola...
Ha estrenat i enregistrat algunes de les obres del compositor Joan Magrané, de qui va rebre les Variacions sobre The Last Rose of Summer i el concert per a violí i orquestra l'Or de l'Azur estrenat a l'Auditori.
En els darrers anys ha liderat i dirigit diferents orquestres destacant el vincle de concertino convidat a la Scottish Chamber Orchestra dirigida per Maxime Emylyanychev. Actualment és concertino principal a Musique des Lumières (Suïssa) i comparteix projecte amb els seus amics músics del Trio Fortuny, grup resident al Palau de la Música Catalana els pròxims 3 anys.
María Rallo, viola
Nascuda el 1996 a Hondarribia, és una violista amb una formació en la Hochschule für Musikhochschule Lübeck, on va estudiar amb la professora Pauline Sachse i va obtenir el seu màster amb distincions.
Ha perfeccionat les seves habilitats en música de cambra amb mestres com Tabea Zimmermann i Heime Müller.
Amb una àmplia experiència orquestral, ha tocat amb l’Ensemble Resonanz i la Mahler Chamber Orchestra, a més del seu treball en l'Orquestra Estatal d'Hamburg des del 2017. El 2023, va rebre el tercer premi en el concurs Oskar Nedbal a Praga i és membre de l’Amaris Quartett des de 2020.
Ha perfeccionat les seves habilitats en música de cambra amb mestres com Tabea Zimmermann i Heime Müller.
Amb una àmplia experiència orquestral, ha tocat amb l’Ensemble Resonanz i la Mahler Chamber Orchestra, a més del seu treball en l'Orquestra Estatal d'Hamburg des del 2017. El 2023, va rebre el tercer premi en el concurs Oskar Nedbal a Praga i és membre de l’Amaris Quartett des de 2020.
Pau Codina, violoncel
Nascut el 1988 a Barcelona, Pau Codina va començar els seus estudis de violoncel a l’edat de cinc anys amb Eulàlia Subirà, a Manlleu. S’ha graduat a l’escola Yehudi Menuhin de Londres, a la Guildhall School of Music & Drama i a la Chapelle Musicale Reine Elisabeth de Brussel·les, on va rebre el mestratge de Louise Hopkins i de Gary Hoffman, entre altres.
Ha tocat arreu d’Europa i en prestigioses sales com el Wigmore Hall, el Royal Festival Hall, el Concertgebouw d’Amsterdam, Flagey, Bozar, l’Auditori Pau Casals, i a L’Auditori de Barcelona i el Palau de la Música Catalana, com a solista i músic de cambra. Com a solista ha tocat amb orquestres com l’Orquestra de la RTVE, l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC), l’Orquestra Simfònica del Vallès, l’Orquestra de Cambra d’Andorra i l’Orquestra de Cambra Franz Liszt de Budapest.
Ha enregistrat la Suite per Violoncel i Orquestra Op.16 de C. Saint-Saëns amb l’Orquestra Real Filharmònica de Liège sota la direcció de Christian Arming per al segell discogràfic Fuga Libera, i també va debutar amb l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya a L’Auditori de Barcelona i més recentment, amb l’Orquestra Camera Musicae (l’actual Franz Schubert Filharmonia) dirigida per Salvador Mas, interpretant el Concert per a violoncel en la menor, op. 129 de Robert Schumann.
Entre els premis que ha obtingut destaquen el 1r premi del concurs Guilhermina Suggia de Londres, el premi Schlosskonzert del Festival Internacional de Kronberg, el 3r premi i el premi de la crítica atorgat per unanimitat del Concurs Primer Palau de Barcelona i el 1r premi així com el premi especial EMCY del Concurs Permanent de Joventuts Musicals d’Espanya.
Actualment, Pau Codina forma part de l’Esbjerg Ensemble (Dinamarca) des de gener de 2019 i és membre de l’Oculi Ensemble i del Trio Fortuny.
Ha tocat arreu d’Europa i en prestigioses sales com el Wigmore Hall, el Royal Festival Hall, el Concertgebouw d’Amsterdam, Flagey, Bozar, l’Auditori Pau Casals, i a L’Auditori de Barcelona i el Palau de la Música Catalana, com a solista i músic de cambra. Com a solista ha tocat amb orquestres com l’Orquestra de la RTVE, l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC), l’Orquestra Simfònica del Vallès, l’Orquestra de Cambra d’Andorra i l’Orquestra de Cambra Franz Liszt de Budapest.
Ha enregistrat la Suite per Violoncel i Orquestra Op.16 de C. Saint-Saëns amb l’Orquestra Real Filharmònica de Liège sota la direcció de Christian Arming per al segell discogràfic Fuga Libera, i també va debutar amb l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya a L’Auditori de Barcelona i més recentment, amb l’Orquestra Camera Musicae (l’actual Franz Schubert Filharmonia) dirigida per Salvador Mas, interpretant el Concert per a violoncel en la menor, op. 129 de Robert Schumann.
Entre els premis que ha obtingut destaquen el 1r premi del concurs Guilhermina Suggia de Londres, el premi Schlosskonzert del Festival Internacional de Kronberg, el 3r premi i el premi de la crítica atorgat per unanimitat del Concurs Primer Palau de Barcelona i el 1r premi així com el premi especial EMCY del Concurs Permanent de Joventuts Musicals d’Espanya.
Actualment, Pau Codina forma part de l’Esbjerg Ensemble (Dinamarca) des de gener de 2019 i és membre de l’Oculi Ensemble i del Trio Fortuny.
Marc Heredia, piano
“Lirisme apassionat, virtuosisme, seguretat i solvència tècnica garantida”; o “talentós pianista que s’expressa amb llibertat en una recerca sensible del so”; són algunes de les qualitats que la crítica destaca de Marc Heredia.
Deixeble del prestigiós pianista rus, Dmitri Bashkirov, ha ofert recitals a les principals sales del país com l’Auditorio Nacional, Palau de la Música Catalana, o l’Auditori de Barcelona en importants programacions com Ibercamera o Scherzo. Ha actuat també com a solista amb orquestres com l’OBC, Orquesta Camera Musicae (Franz Schubert Filharmonia), la JONC, o la Banda Municipal de Barcelona.
Deixeble del prestigiós pianista rus, Dmitri Bashkirov, ha ofert recitals a les principals sales del país com l’Auditorio Nacional, Palau de la Música Catalana, o l’Auditori de Barcelona en importants programacions com Ibercamera o Scherzo. Ha actuat també com a solista amb orquestres com l’OBC, Orquesta Camera Musicae (Franz Schubert Filharmonia), la JONC, o la Banda Municipal de Barcelona.
José Vicente Castello, trompa i direcció artística
Nascut a Alacant, és un dels trompistes més reconeguts de la seva generació. Va estudiar amb el prof. R. Vlatkovic a l'Escola Superior de Música Reina Sofía de Madrid. Paral·lelament als seus estudis musicals, va estudiar Filologia Hispànica a la Universitat d'Alacant. Premis internacionals avalen la seva trajectòria, com el “Bärenreiter Preis” al concurs ARD de Munic i una Menció Honorífica al Prague Spring Music Competition.
Sota la tutela de Claudio Abbado va ser primer trompa de la Gustav Mahler Jugendorchester i de l'Orchestra Mozart de Bolonya, a més de membre de la Lucerne Festival Orchestra. Col·labora com a primer trompa amb algunes de les millors orquestres d’Europa. Actualment, compagina la seva activitat artística com a primer trompa a la Mahler Chamber Orchestra amb la docència a l'ESMUC i a la Musikhochschule Freiburg, a Alemanya.
© Geoffroy Schied
Sota la tutela de Claudio Abbado va ser primer trompa de la Gustav Mahler Jugendorchester i de l'Orchestra Mozart de Bolonya, a més de membre de la Lucerne Festival Orchestra. Col·labora com a primer trompa amb algunes de les millors orquestres d’Europa. Actualment, compagina la seva activitat artística com a primer trompa a la Mahler Chamber Orchestra amb la docència a l'ESMUC i a la Musikhochschule Freiburg, a Alemanya.
© Geoffroy Schied
Júlia Gallego, flauta
Va estudiar flauta travessera en el Conservatori Óscar Esplá d'Alacant, el Conservatoire Héctor Berlioz de París i el Conservatoire National Supérieur de Musique et Danse de París (CNSM), amb els professors Alain Marion, Raymond Guiot, Sophie Cherrier i Vincent Lucas. Va completar la seva educació amb Jaime Martín, M. Bourgue i P.L. Aimard, i va rebre diversos premis com el Primer Premi en el Concurs Montserrat Alavedra amb el Quintet Haizea el 1994, el Premier Prix a l’unanimité du jury del CNSM de París en 1997, i el Primer Premi i Premi Especial del Públic en el concurs de l’ARD de Múnic el 2001, formant part del quintet Miró Ensemble.
Ha format part de la Jove Orquestra Nacional d'Espanya (1992-1996) i de la Gustav Mahler Jugendorchester (1997-2001), i ha estat flauta solista de l'Orquestra Simfònica de Tenerife (1997-1999) i de l'Orquestra Simfònica de Galícia (2001-2002). Cal destacar també les seves col·laboracions amb l'Orquestra de Cadaqués, la Chamber Orchestra of Europe, l’HR Frankfurt, la BR München, i la Rotterdam Philharmonisch, treballant amb directors de la talla de C. Abbado, D. Harding, P. Boulez, M. Jansons, F. Brüggen, S. Ozawa.
Com a solista i en formacions de cambra, ha actuat amb G. Nikolic, R. Capuçon, D. Grimal, G. Caussé, H. Demarquette, F. Braley, R. Vlatkovic, D. Poppen, D. Quiggle, Claudio Martínez Mehner, entre altres, i participa regularment en festivals internacionals de música de cambra.
Ha actuat recentment als Estats Units en el Charlottesville International Chamber Music Festival. Actualment és membre de la prestigiosa Mahler Chamber Orchestra, de l'Orquestra del Festival de Lucerna, a més de ser cofundadora i flauta solista de BandArt.
Ha format part de la Jove Orquestra Nacional d'Espanya (1992-1996) i de la Gustav Mahler Jugendorchester (1997-2001), i ha estat flauta solista de l'Orquestra Simfònica de Tenerife (1997-1999) i de l'Orquestra Simfònica de Galícia (2001-2002). Cal destacar també les seves col·laboracions amb l'Orquestra de Cadaqués, la Chamber Orchestra of Europe, l’HR Frankfurt, la BR München, i la Rotterdam Philharmonisch, treballant amb directors de la talla de C. Abbado, D. Harding, P. Boulez, M. Jansons, F. Brüggen, S. Ozawa.
Com a solista i en formacions de cambra, ha actuat amb G. Nikolic, R. Capuçon, D. Grimal, G. Caussé, H. Demarquette, F. Braley, R. Vlatkovic, D. Poppen, D. Quiggle, Claudio Martínez Mehner, entre altres, i participa regularment en festivals internacionals de música de cambra.
Ha actuat recentment als Estats Units en el Charlottesville International Chamber Music Festival. Actualment és membre de la prestigiosa Mahler Chamber Orchestra, de l'Orquestra del Festival de Lucerna, a més de ser cofundadora i flauta solista de BandArt.
Diego Chenna, fagot
Va estudiar fagot amb V. Menghini al Conservatori de Música de Torí i amb Sergio Azzolini a la Musikhochschule de Stuttgart. Al mateix temps, va ser membre de l'Orquestra Jugend Gustav Mahler, així com de l'Orquestra Jove de la Unió Europea dirigida per Claudio Abbado, qui també el va convidar a tocar a l'Orquestra del Festival de Lucerna i a cooperar amb l'Orquestra Mozart de Bolonya com a mestre, primer fagot i solista. El 1998 va guanyar el primer premi del Concurs Internacional Fernand Gillet als Estats Units.
Com a solista, ha actuat amb l'Orquestra Nazionale della Radiotelevisione Italiana, l'Orquestra da camera di Mantova, la Camerata Bern, la Camerata Zürich, els Solistes de Moscou, l'Orquestra de Cambra de la Unió Europea, l'Orquestra Simfònica de l'Estat de Geòrgia, la Kammerakademie Potsdam, l'Acadèmia Beethoven (Anvers) i molts altres. El 2006, en el 250è aniversari del naixement de Mozart, va interpretar el concert per a fagot K 191 amb la Kremerata Baltica.
Apreciat mundialment com a músic de cambra, el seu nom apareix en diversos festivals internacionals, tocant amb artistes de renom com Heinz Holliger, Alexander Lonquich, Gidon Kremer, Maurice Bourgue, Yuri Bashmet, Patricia Kopatchinskaja, Mario Brunello, Michel Portal, Jacques Zoon a.o.
Investigador incansable, es dedica a la interpretació d'obres oblidades per a fagot i al desenvolupament de noves tècniques instrumentals així com a l'ús de l'electrònica en directe en els seus concerts. Molts compositors li han dedicat obres. Des de 2008, ensenya fagot a la Universitat de Música de Freiburg.
Com a solista, ha actuat amb l'Orquestra Nazionale della Radiotelevisione Italiana, l'Orquestra da camera di Mantova, la Camerata Bern, la Camerata Zürich, els Solistes de Moscou, l'Orquestra de Cambra de la Unió Europea, l'Orquestra Simfònica de l'Estat de Geòrgia, la Kammerakademie Potsdam, l'Acadèmia Beethoven (Anvers) i molts altres. El 2006, en el 250è aniversari del naixement de Mozart, va interpretar el concert per a fagot K 191 amb la Kremerata Baltica.
Apreciat mundialment com a músic de cambra, el seu nom apareix en diversos festivals internacionals, tocant amb artistes de renom com Heinz Holliger, Alexander Lonquich, Gidon Kremer, Maurice Bourgue, Yuri Bashmet, Patricia Kopatchinskaja, Mario Brunello, Michel Portal, Jacques Zoon a.o.
Investigador incansable, es dedica a la interpretació d'obres oblidades per a fagot i al desenvolupament de noves tècniques instrumentals així com a l'ús de l'electrònica en directe en els seus concerts. Molts compositors li han dedicat obres. Des de 2008, ensenya fagot a la Universitat de Música de Freiburg.
Abel Antón, violí júnior
Va començar els estudis musicals a l’Oriol Martorell, finalitzant el grau professional amb el premi d’honor de corda. Als 15 anys va entrar a la JONC, on ha fet de concertino en diverses ocasions. Ha estat seleccionat per participar en la Mahler Chamber Academy 2020, 2022 i 2024, i col·labora regularment amb la Camerata Penedès. Ha participat en classes magistrals arreu d'Europa amb Patricia Kopatchinskaja i membres dels quartets Casals, Gerhard, Hagen, Shanghai, Meta4, Kuss i Ysaÿe. Ha estat alumne d’Abel Tomàs, i actualment estudia a l’ESMUC amb Erica Wise, Lorenzo Coppola i Kennedy Moretti. És fundador del Quartet Metamorfosi i de l’agrupació Ars Movens i toca amb un violí David Bagué.
Marta Muñoz, viola júnior
Nascuda a Barcelona, l’any 2004, inicia els seus estudis musicals als 6 anys. Realitza el grau professional a l’IEA Oriol Martorell i inicia els seus estudis superiors a l’ESMUC amb en Jonathan Brown. Actualment continua el grau a la Universitat Mozarteum a Salzburg (Àustria).
És membre de la JONC i la JONDE, Academista a la Salzburg Philharmonie i de la Mahler Chamber Orchestra durant el programa de 2023. Va formar part del festival de Verbier 2023, sent membre de la VFJO.
És membre de la JONC i la JONDE, Academista a la Salzburg Philharmonie i de la Mahler Chamber Orchestra durant el programa de 2023. Va formar part del festival de Verbier 2023, sent membre de la VFJO.
Quim Tejedor, violoncel júnior
Nascut a L'Hospitalet de Llobregat, Quim Tejedor inicia els seus estudis a l'escola de música del
Palau i més endavant al Conservatori Municipal de Música de Barcelona amb Eulàlia Nosàs, on
va obtenir les màximes qualificacions tant en violoncel com en música de cambra i va ser
guardonat amb el premi d'honor. Ha estat graduat a l'ESMUC amb Cristoforo Pestalozzi i
Arnau Tomàs rebent la matrícula d'honor en el seu recital i també en música de cambra amb el
Quartet Casals com a professors. Actualment realitza un màster d'interpretació a la
Hochschule für Musik und Theater d'Hamburg amb la professora Tanja Tetzlaff.
Ha actuat com a solista amb diverses orquestres com la Simfònica del Conservatori de
Barcelona, la Jove Orquestra intercomarcal de Catalunya i la Camerata de Música Catalana. És
membre fundador del Quartet Vivancos, amb qui ha obtingut una important formació per part
del Quartet Casals i amb qui ha realitzat concerts en importants festivals nacionals i europeus
a part de rebre premis i reconeixements. Aquest setembre debutaran al Palau de la
Música dins del cicle Primer Palau. També ha estrenat i gravat l'obra "Oratio" de Bernat
Vivancos per quartet de corda que s'ha pogut escoltar per la ràdio a Catalunya Música i
aviat estrenarà l'obra "Aurió" per trio amb piano del compositor Lluís Gual amb el Trio
Boreas del qual també en forma part.
Ha estat membre titular de la Jove Orquestra Nacional de Catalunya (JONC) i la JONDE i ha
participat en altres orquestres com l'OBC, Franz Schubert Filharmonia, la Simfònica del Vallès o
l'orquestra del Festival Pablo Casals de Prades entre altres orquestres d'arreu d'Alemanya.
Ha completat la seva formació rebent classes i participant en diverses Masterclasses de
reconeguts violoncel·listes com Gautier Capuçon, Sol Gabetta, Tristan Cornut, Rafael
Rosenfeld, Gustav Rivinius, Anssi Kartunen, Arnau Tomàs i Erica Wise, entre d'altres.
Palau i més endavant al Conservatori Municipal de Música de Barcelona amb Eulàlia Nosàs, on
va obtenir les màximes qualificacions tant en violoncel com en música de cambra i va ser
guardonat amb el premi d'honor. Ha estat graduat a l'ESMUC amb Cristoforo Pestalozzi i
Arnau Tomàs rebent la matrícula d'honor en el seu recital i també en música de cambra amb el
Quartet Casals com a professors. Actualment realitza un màster d'interpretació a la
Hochschule für Musik und Theater d'Hamburg amb la professora Tanja Tetzlaff.
Ha actuat com a solista amb diverses orquestres com la Simfònica del Conservatori de
Barcelona, la Jove Orquestra intercomarcal de Catalunya i la Camerata de Música Catalana. És
membre fundador del Quartet Vivancos, amb qui ha obtingut una important formació per part
del Quartet Casals i amb qui ha realitzat concerts en importants festivals nacionals i europeus
a part de rebre premis i reconeixements. Aquest setembre debutaran al Palau de la
Música dins del cicle Primer Palau. També ha estrenat i gravat l'obra "Oratio" de Bernat
Vivancos per quartet de corda que s'ha pogut escoltar per la ràdio a Catalunya Música i
aviat estrenarà l'obra "Aurió" per trio amb piano del compositor Lluís Gual amb el Trio
Boreas del qual també en forma part.
Ha estat membre titular de la Jove Orquestra Nacional de Catalunya (JONC) i la JONDE i ha
participat en altres orquestres com l'OBC, Franz Schubert Filharmonia, la Simfònica del Vallès o
l'orquestra del Festival Pablo Casals de Prades entre altres orquestres d'arreu d'Alemanya.
Ha completat la seva formació rebent classes i participant en diverses Masterclasses de
reconeguts violoncel·listes com Gautier Capuçon, Sol Gabetta, Tristan Cornut, Rafael
Rosenfeld, Gustav Rivinius, Anssi Kartunen, Arnau Tomàs i Erica Wise, entre d'altres.
Berta Belinchón, oboè júnior
Nascuda el 2002 a Paiporta (València), ha estat graduada a l’ESMAR de València amb honors en la classe de Daniel Fuster. Cursa en l'actualitat els seus estudis de màster a la Universitat Mozarteum de Salzburg amb els professors Stefan Schilli i Tobias Vogelmann. A més, ha complementat la seva formació a la AEO Barenboim-Said amb Ramón Ortega i José Luis García-Vegara.
Ha col·laborat amb orquestres professionals com la Symphonieorchester des Bayerischen Rundfunks sota la direcció de Sir Simon Rattle, Mahler Chamber Orchestra amb Philipp Herreweghe, Philarmonie Salzburg, Folkwang Kammerorchester Essen, l’Orquestra de València i l’Orquestra de Cambra de Mallorca.
Ha col·laborat amb orquestres professionals com la Symphonieorchester des Bayerischen Rundfunks sota la direcció de Sir Simon Rattle, Mahler Chamber Orchestra amb Philipp Herreweghe, Philarmonie Salzburg, Folkwang Kammerorchester Essen, l’Orquestra de València i l’Orquestra de Cambra de Mallorca.
Bernat Buzzi, clarinet júnior
Va començar la seva formació al Conservatori de Terrassa i posteriorment al Conservatori del Liceu sota la direcció d’Isaac Rodríguez on va obtenir el Premi Extraordinari d’interpretació en el darrer curs. Entre 2021 i 2023, va cursar un màster al Reial Conservatori de la Haia sota la direcció d’Olivier Patey. Entre 2021 i 2022, va ser academista en la prestigiosa Mahler Chamber Orchestra, i des de la temporada 2022-2023, treballa regularment amb l’orquestra Sinfonia Rotterdam. Recentment ha col·laborat amb Die Deutsche Kammerphilharmonie Bremen i l’Orchestre Philarmonique de Radio France, entre d’altres.
Des de setembre de 2023, és estudiant al Conservatoire National Supérieur de Musique et Danse Lió (CNSMDL) sota la direcció de Nicolas Baldeyrou amb el suport de la Fundació “LaCaixa”.
Des de setembre de 2023, és estudiant al Conservatoire National Supérieur de Musique et Danse Lió (CNSMDL) sota la direcció de Nicolas Baldeyrou amb el suport de la Fundació “LaCaixa”.
bottom of page